dijous, 11 de desembre del 2014

The Crafty Days a mida natural

I de nou un article a The Crafty Days. Aquesta vegada he d'explicar el per què d'aquest article, el per què aquesta artista. 


Un dia una amiga em va enviar un whatsapp amb unes imatges de personatges fets a ganxet a mida natural, jo em vaig quedar tan flipada que quan ens vam veure em va explicar que una amiga seva havia estat aquell estiu a Finlandia i que va anar a parar a un museu. Va estar passejant i li cridava molt l'atenció una dona que estava fent fotos, però cada vegada que la veia estava en la mateixa postura, sense moure's! Així que va decidir apropar-se i quina va ser la seva sorpresa quan va veure que la dona estava feta de ganxet!!!! 


Així que quan vaig arribar a casa em vaig posar a buscar l'artista que era capaç de fer una cosa així i la vaig trobar! La Liisa Hieetanen, una autora finlandesa que fa personatges quotidians a mida natural, amb tota mena de detalls, la gorra, la bossa, les sabates, les jaquetes... una meravella que no pots deixar de mirar. Aquí us deixo més imatges d'aquesta artista...










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada