dimecres, 22 d’octubre del 2014

Una nova experiència!

Aquest estiu he tingut la sort de conèixer la Mireia Rodriguez, una fotògrafa que m'ha donat la oportunitat de posar algunes de les meves petites creacions a El País, al suplement del diumenge EPS. 

Un bon dia, la Mireia, que veia que feia cosetes de ganxet a la piscina (en aquell moment estava amb el repte de copiar uns agafadors de la meva àvia), em va proposar col·locar-ho en unes fotografies que havia de fer amb la Mònica Escudero per la secció de gastronomia de l'EPS. Evidentment no vaig poder dir que NO!!! El dia va arribar i a la Mònica també li van agradar molt.

Aquí algunes fotografies que va fer la Mireia, algunes publicades i altres no... 

Ah! Si us interessen les receptes, aquí l'enllaç de l'EPS!












Amb aquestes fotos dóna gust fer un post nou, oi?! No deixeu de mirar la seva web, segur que us agrada!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada