divendres, 5 de maig del 2017

Dos cabdells, un xal!

Tenia per casa un parell de cabdells de cinta Tahiti de Katia i no sabia que fer-ne. Amb dos cabdells només, que faig? Així que vaig estar mirant els patrons que ofereix Katia a la seva web i vaig trobar aquest xal que em sembla perfecte, és fàcil de fer, bastant ràpid i el resultat és molt guapo!

Us deixo l'enllaç a la web, des d'aquí us podreu descarregar el patró en pdf. 



Pañuelo de Mujer de Primavera / Verano de Katia

Tahití té un munt de colors, té bona gama de colors. A més aquest patró és de punt però es fa amb agulles del 10, això fa que quedi un teixit molt calat, com si fos una reixa. Tot punt del dret i només has de saber augmentar a l'inici de cada volta del dret. Ja veure-ho que queda molt bonic i per aquests dies que encara fa una mica de fred és ideal!

Jo el vaig fer en verd...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada